Ghazal_Rashid Ali Markhiani

जहान_ए_ख़्वाब का सहरा खंगालना न पड़े
थकन के खौफ को दिल में संभालना न पड़े

तू मेरी आंख से पढ़ ले मेरी अज़िय्यत को
उदास झील में पत्थर उछालना न पड़े

कभी तो दोस्त मुझे जिंदगी में मुयस्सर हो
 कभी तो अहद ये फ़र्दा पे डालना न पड़े

ख़ुदा करे कि वो रस्ता मिले जहां मुझको
दिल_ओ_दिमाग़ को उलझन में डालना न पड़े

ए मेरे कल़्ब के मालिक मुझे मोहब्बत में
विसाल_ओ_हिज्र का सिक्का उछालना न पड़े

कहीं पे छांव मिले और उम्र ढल जाए
समय की धुप ‌से खु़द को संभालना न पड़े

मैं चाहता हूं कि इक रात तू दिखे राशिद
जिस एक ख़्वाब से ख़ुद को निकालना न पड़े

राशिद अली मरखयानी


جہانِ خواب کا صحرا کھنگالنا نہ پڑے
تھکن کے خوف کو دل میں سنبھالنا نہ پڑے

تو میری آنکھ سے پڑھ لے مری اذّیت کو
اُداس جھیل میں پتھر اُچھالنا نہ پڑے

کبھی تو دوست مجھے زندگی میّسر ہو
کبھی تو عہد یہ فردا پہ ٹالنا نہ پڑے

خدا کرے کہ وہ رستا ملے جہاں مجھ کو
دل و دماغ کو اُلجھن میں ڈالنا نہ پڑے

اے میرے قلب کے مالک مجھے محبت میں
وصال و ہجر کا سکہ اچھالنا نہ پڑے

کہیں پہ چھاؤں ملے اور عمر ڈھل جائے
سمے کی دھوپ سے خود کو سنبھالنا نہ پڑے 

میں چاہتا ہوں کہ اک رات تو دکھے راشد
جس ایک خواب سے خود کو نکالنا نہ پڑے

راشد علی مرکھیانی

Comments

Popular posts from this blog

Nazm_Tum Udas Ladki Ho,_Poet_Asif Mahmood Kaifi

Ghazal .Poet _ Faqeeh Haider

Ghazal _Poet _ Atta Ur Rehman Qazi