Ghazal_Poet_Azra Naaz


न हसीन मिसले गुलाब हूं न किसी की आंख का ख़्वाब हूं
तेरी ज़िंदगी की किताब का मगर एक छोटा सा बाब हूं

मेरे हर्फ़ हर्फ़ में नुद्रतें, मेरे बाब बाब मे हैरतें
कभी तू ने जिस को छुआ नही, मैं वो एक कोरी किताब हूं

मेरी अपनी शक्ल नही कोई तू ने जैसे ढाला मै ढल गई
है ये फ़ैसला तेरे हाथ में मैं अज़ाब हूं कि सवाब हूं

तेरे ज़ौक_ए_मय के शबाब को नया चाहिए कोई अब नशा
नशा जिस का उतरे न देर तक, वही मै पुरानी शराब हूं

ये जहान बहर है बेकरां मेरी हैसियत ही भला है क्या
मेरा नाम क्या मेरी जा़त क्या मैं तो सिर्फ़ मिसले हबाब हूं

जो शरीक_ए_जुर्म था हमनवा वो तो जाने कब का रिहा हुआ 
हुआ माजरा मेरे साथ क्या मैं अभी भी जे़र_ए_इताब हूं
अज़रा नाज़ 
U.K


غزل
عذرا ناز
یو کے
----------
نہ حسین مثل ِ گلاب ہوں نہ کسی کی آنکھ کا خواب ہوں
تری زندگی کی کتاب کا مگر ایک چھوٹا سا باب ہوں

مرے حرف حرف میں ندرتیں مرے باب باب میں حیرتیں
کبھی تو نے جس کو چھوا نہیں میں وہ ایک کوری کتاب ہوں

مری اپنی شکل نہیں کوئی تو نے جیسے ڈھالا میں ڈھل گئی
ہے یہ فیصلہ ترے ہاتھ میں میں عذاب ہوں کہ ثواب ہوں

ترے ذوقِ مے کے شباب کو نیا چاہئیے کوئی اب نشہ
نشہ جس کا اترے نہ دیر تک وہی میں پرانی شراب ہوں

یہ جہان بحر ہے بے کراں میری حیثیت ہی بھلا ہے کیا
میرا نام کیا مری ذات کیا میں تو صرف مثل ِ حباب ہوں

جو شریکِ جرم تھا ہمنوا وہ تو جانے کب کا رہا ہوا
ہوا ماجرا مرے ساتھ کیا میں ابھی بھی زیرِ عتاب ہوں
عذرا ناز
یوکے

Comments

Popular posts from this blog

Nazm_Tum Udas Ladki Ho,_Poet_Asif Mahmood Kaifi

Ghazal .Poet _ Faqeeh Haider

Ghazal _Poet _ Atta Ur Rehman Qazi