Ghazal_Poet_Abdur Rahman wasif

پہلے تو خود کا نام و نسب دیکھتا ہوں میں 
پھر دل میں آپ ہی کی طلب دیکھتا ہوں میں

اب کون تجھ سے آ کہ کہے میرا مدعا 
وحشت سے خود کو مہر بلب دیکھتا ہوں میں

ورنہ تجھے بتاتا میں، کیا شے ہے بے رخی 
افسوس دوست ! حدِ ادب دیکھتا ہوں میں

جب کوئی مجھ کو حرفِ ملامت سے زخم دے 
اِس ربطِ پائمال کو تب دیکھتا ہوں میں

دنیا ! اسے پسند بہت ہے ترا طریق
ورنہ تیرے وجود کو کب دیکھتا ہوں

میں کب تک انتظار کی دہلیز چومتا
وہ شخص کہہ رہا تھا کہ اب دیکھتا ہوں

وحشت میں کوستا ہوں دلِ نامراد کو
جب اپنے دل میں اس کی طلب دیکھتا ہوں میں

شاید تمہارے ہجر کی زحمت قریب ہے 
دل میں کسی فشار کی چھب دیکھتا ہوں میں

عبدالرحمان واصف

पहले तो ख़ुद का नाम_ओ_नसब देखता हूं मैं
फिर दिल में आप ही की तलब देखता हूं मैं

अब कौन तुझसे आ के कहे मेरा मुद्द'आ
वहशत से ख़ुद को मोहर_ए_ ब-लब देखता हूं मैं

वरना तुझे बताता मैं क्या है बेरुखी
अफ़सोस दोस्त! हद_ए_अदब देखता हूं मैं

जब कोई मुझको हरफ़_ए_मलामत से ज़ख्म दे
उस रब्त_ए_पाएमाल को तब देखता हूं मैं

दुनिया । उसे पसंद बहुत है तेरा तरीक़ है 
वरना तेरे वजूद को कब देखता हूं मैं

मै कब तक इंतज़ार की दहलीज़ चूमता
वह शख्स कह रहा था कि अब देखता हूं मैं

वहशत में कोसता हूं दिल_ए_नामुराद को
जब अपने दिल में उसकी तलब देखता हूं मैं

शायद तुम्हारे हिज्र की ज़हमत क़रीब है
दिल में किसी फि़शार की छब देखता हूं मैं
अब्दुर रहमान वासिफ़

Comments

Popular posts from this blog

Nazm_Tum Udas Ladki Ho,_Poet_Asif Mahmood Kaifi

Ghazal .Poet _ Faqeeh Haider

Ghazal _Poet _ Atta Ur Rehman Qazi